Unbenanntes Dokument

Mhm.......ERSTENS MAL HALLO an alle!!!!!!!!!!!!!!!!! naja mir gehts grod net soooo guat i sog nua i kennt mi daschissn!!!!! na soooo dumm wie i muass ma amol sein.manche wissn von was i grad red.was selber net was i mi dabei gedocht hob.blöde anna!!!!!bin gestern bei da lisa gschlafn.war ganz ok.nua mi is seit 3 vul scchlecht.*räusper räusper*   hob a bissl halsweh.die nacht war eigendli ganz GEIL!!!! naja was net di schul fangt a bald an schea mi nix lernen.is eh füa di katz wals eh net in meim schädl bleibt.und mathe zipft mi am meisten an amal woa i net do und do hobns was neies gmahct und des check i jetz net awa i werd in martin(freind von meiner schwester)frogn ob ers mi erklärt.e-sa hom ma a schea mi anfoch nix lernen.

ok baba bussl an alle

5.1.07 17:40
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen
Gratis bloggen bei
myblog.de

Gästebuch